پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227923
شهرياري در گفتگو با افکارنيوز:
دولت به مصوبات مجلس در قضيه برجام عمل نکرد/ استيضاح رئيس جمهور و سوال از وي
تاریخ انتشار : 1396/01/15 09:37:14
نمایش : 1351
نماينده زاهدان در مجلس با بيان اينکه دولت به مصوبات مجلس در قضيه برجام عمل نکرد، گفت: وقتي دولت به مصوبات مجلس عمل نمي کند، نمايندگان بايد رئيس جمهور را استيضاح و از وي در عدم انجام وظايفش سوال کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسينعلي شهرياري نماينده زاهدان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار افکارنيوز با اشاره به بدعهدي هاي آمريکا در قضيه برجام و افزايش تحريمها گفت: متاسفانه تحريم ها نه تنها لغو نشد بلکه بيشتر هم شده است و ما هر روز شاهد اقدامات آمريکائيها در تحريمهاي بيشتر عليه ايران هستيم.

وي افزود: مجلس شوراي اسلامي در خصوص بد عهدي هاي طرف مذاکرات ايران بخصوص آمريکائيها، مصوبات خوبي داشت و تاکيد کرد که اگر طرف مقابل ايران تحريم ها را لغو نکرد و به تعهدات پايبند نبود، دولت ايران هم به تعهداتش پايبند نباشد اما دولت روحاني چندان توجهي ندارد و به اين مصوبات عمل نمي کند.

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: مجلس مقرر کرد اگر آمريکا به هر بهانه از جمله فعاليت هسته اي و يا موشکي تحريمها را لغو نکرد و در پي افزايش تحريم ها برآمد، دولت ايران فعاليت هاي هسته اي را از سر بگيرد اما اين دولت تا کنون اقدامي نکرد.

شهرياري با بيان اينکه تحريمها نه تنها لغو نشده بلکه هر روز شاهد هستيم که آمريکائيها براي اعمال بيشتر تحريمها برنامه هايي دارند، افزود: دولت روحاني بايد به قانون و وظيفه خود عمل کند و اگر دولت قانون را اجرا نکرد، نمايندگان و مجلس بايد از ابزارهاي قانوني خود استفاده کرده و از رئيس جمهور سوال و وي را استيضاح کند.

وي با بيان اينکه وقتي مجلس قانون تصويب مي کند و دولت آنرا اجرا نمي کند، چه فايده اي دارد، گفت: رئيس جمهور بايد به مجلس پاسخگو باشد و اگر به وظايف خود عمل نکند اين حق مجلس است که وي را استيضاح و از وي در صحن مجلس در انجام کوتاهي وظايفش سوال کند.
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html